Hatékony ügyfélszolgálat

Course Features

  • Location: Békéscsaba
  • Language: Magyar
  • Course Capacity: 10-15 fő
  • Certificate: No

Descriptions

Szórakoztatva szeretné képezni az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait? Tréningünk kiválóan alkalmas arra, hogy úgy fejlődjenek a dolgozók, hogy észre sem veszik, hogy elrepült az idő, miközben számos hasznos kommunikációs technikával gazdagodik az eszköztáruk.

Kiknek ajánljuk?

  • Titkárnőknek
  • Recepciósoknak
  • Ügyfélszolgálati, támogatói feladatokat ellátó munkatársaknak

Tematika:

  • Az ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
  • Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
  • Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
  • A konfliktushelyzet felismerése és kezelése
  • A problémamegoldás gyakorlata
  • Reklamációkezelés
  • A stressz levezetése az ügyfélszolgálati munka után

Időtartama: 16 óra (2 nap)

Ideális létszám: 10-15 fő

Iskolai végzettség: nem szükséges

Szakmai előképzettség: nem szükséges

Pályaalkalmassági vizsgálat: nem szükséges

Egészségügyi alkalmassági követelmény: nem szükséges

Felnőttképzési azonosító (engedélyszám/nyilvántartási szám): B/2020/001409

Képzési és kimeneti követelmény: nem releváns

Programkövetelmény: nem programkövetelményhez kötött tanfolyam

Képzés elvégzéséről kiállított dokumentum: tanúsítvány

Képzésünk segítséget nyújt az adott témakörre jellemző kompetenciák elsajátításában, fejlesztésében, a munkahelyi- és személyes életvezetési folyamatok kezelésében. Nem szakmai irányultságú képzés, a tréning elvégzésével képesítés nem szerezhető, szakképesítő vizsga nem tehető, önálló munkakör betöltésére nem jogosít.

További információt vagy árajánlatot az ajánlatkérő űrlapon, vagy az alábbi elérhetőségeken kérhet:

Tel: (66) 547-980; Mobil: (20) 272-8866; (20) 545-7068

E-mail: euroconsult@euro-consult.hu

Nyilvántartási szám: B/2020/001409