Hatékony ügyfélszolgálat
Course Features
- Course Duration: 16 óra (2 nap)
- Category: Soft Skill Tréning
- Location: Békéscsaba
- Language: Magyar
- Course Capacity: 10-15 fő
- Certificate: No
Descriptions
Szórakoztatva szeretné képezni az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait? Tréningünk kiválóan alkalmas arra, hogy úgy fejlődjenek a dolgozók, hogy észre sem veszik, hogy elrepült az idő, miközben számos hasznos kommunikációs technikával gazdagodik az eszköztáruk.
Kiknek ajánljuk?
- Titkárnőknek
- Recepciósoknak
- Ügyfélszolgálati, támogatói feladatokat ellátó munkatársaknak
Tematika:
- Az ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
- Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
- Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
- A konfliktushelyzet felismerése és kezelése
- A problémamegoldás gyakorlata
- Reklamációkezelés
- A stressz levezetése az ügyfélszolgálati munka után
Időtartama: 16 óra (2 nap)
Ideális létszám: 10-15 fő
Iskolai végzettség: nem szükséges
Szakmai előképzettség: nem szükséges
Pályaalkalmassági vizsgálat: nem szükséges
Egészségügyi alkalmassági követelmény: nem szükséges
Felnőttképzési azonosító (engedélyszám/nyilvántartási szám): B/2020/001409
Képzési és kimeneti követelmény: nem releváns
Programkövetelmény: nem programkövetelményhez kötött tanfolyam
Képzés elvégzéséről kiállított dokumentum: tanúsítvány
Képzésünk segítséget nyújt az adott témakörre jellemző kompetenciák elsajátításában, fejlesztésében, a munkahelyi- és személyes életvezetési folyamatok kezelésében. Nem szakmai irányultságú képzés, a tréning elvégzésével képesítés nem szerezhető, szakképesítő vizsga nem tehető, önálló munkakör betöltésére nem jogosít.
További információt vagy árajánlatot az ajánlatkérő űrlapon, vagy az alábbi elérhetőségeken kérhet:
Tel: (66) 547-980; Mobil: (20) 272-8866; (20) 545-7068
E-mail: euroconsult@euro-consult.hu
Nyilvántartási szám: B/2020/001409