Köszöntő

Az Euro Consult Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. 2000. augusztus 11-én alakult. Fő profilunk, az Országos Képzési Jegyzékben szereplő szakképesítést adó tanfolyamok szervezése és lebonyolítása, újra és újra megújuló képzési kínálatunkból.

Képzéseinket álláskeresők, pályakezdők, elhelyezkedni nem tudó felnőtteknek is kínáljuk, melyet speciális munkaerő-piaci tréninggel, elhelyezkedést segítő tanácsadással egészítünk ki.

Intézményünk oktatási profiljába tartoznak a

  • A szakmai képzések
  • Idegen nyelvek oktatása
  • IKT képzések
  • Soft Skill tréning programok
  • Konferenciák és továbbképzések
  • Pályázati programok
  • Nyelvvizsgák szervezése

melyeket kiemelt fontossággal, prioritással kezelünk. 

Kiemelten kezeljük az adózással, társadalombiztosítással, számvitellel, pályázati tanácsadással, minőségbiztosítással foglalkozó szakmai képzéseket is.

Tevékenységünk kiegészül különböző témájú konferenciák, szakmai fórumok és továbbképzések szervezésével és lebonyolításával is, melyeket a megváltozott piaci és jogszabályi változások indukálnak.

Minőségpolitikánk

Jelen minőségpolitikai nyilatkozattal elkötelezzük magunkat, arra hogy 

  • tevékenységünk minőségbiztosítási rendszerét és a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, felelősséget vállalva mind vezetői, mind munkavállalói szinten a rendszer működtetéséért és fejlesztéséért.
  • a rendszer teljesítményét és a minőségcélok teljesülését évente értékeljük az intézmény vezetőségének bevonásával.
  • a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat.
  • figyelembe vesszük, és kielégítjük a képzésben részt vevők, a munkáltatók, megrendelők- a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeit, valamint az elégedettségmérésen és a helyesbítő tevékenységeken keresztül figyelembe vesszük és beépítjük a képzésben résztvevők véleményét a minőségbiztosítás megvalósításába.

Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. Ennek előfeltétele az általunk biztosított tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.

Stratégiánk, hogy ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.

Munkatársainktól és a tevékenységünkbe bevont partnereinktől elvárjuk a megkívánt minőségszint folyamatos biztosítását, valamint minőségjavulást eredményező intézkedések felvetését, megvitatását és végrehajtását.

Minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket.

Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.